Dostawa i zwroty

  1. Wysyłka zamówionego towaru jest realizowana w ciągi 24 h w dni robocze, od momentu zaksięgowania wpłaty na konto sklepu.

  2. Dostawa jest realizowana przez operatora zgodnie z wyborem dokonanym podczas składania zamówienia.

  3. Cena przesyłki jest uzależniona od wagi zamawianego towaru. Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od łącznej wagi zakupionego towaru. Klient jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania zamówienia. Koszty dostawy ponosi klient.

  4. Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru, składając pisemne oświadczenie, zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 Nr 22 poz. 271 z późn. zm.).

  1. W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany do zwrotu zakupionego towaru w stanie niezmienionym. Za stan niezmieniony przyjmuje się towar w oryginalnym opakowaniu i bez śladów użytkowania. Sprzedawca dokonuje końcowej oceny dotyczącej śladów użytkowania i rozpoczęcia używania towaru. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

  2. Towar i oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego ul. Cicha 4, 35 – 326 Rzeszów, NIP: 8133345498, z dopiskiem „Sklep internetowy – zwrot”.

  3. Zwrotu towaru należy dokonać wraz ze wszystkimi dołączonymi do niego dokumentami, w tym fakturą VAT, jeżeli została ona wystawiona, w oryginalnym opakowaniu.

  4. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z umową, klient ma prawo do złożenia reklamacji, którą należy kierować na adres: Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego ul. Cicha 4, 35 – 326 Rzeszów, NIP: 8133345498, z dopiskiem „Sklep internetowy – reklamacje”.

  5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie wymieniony na nowy bądź dostosowany do stanu zgodnego z umową. Jeśli nie będzie możliwości naprawy lub wymiany towaru na nowy, klient otrzyma zwrot ceny towaru wraz z kosztem pierwotnej dostawy.

  6. Różnice wizualne między towarami dostarczonymi i zamawianymi nie stanowią podstawy reklamacji, gdyż mogą być wynikiem innych ustawień (parametrów) monitora klienta.

  7. Zwrotu pieniędzy w przypadku uwzględnionej reklamacji bądź zwrotu towaru sprzedawca dokonuje przelewem na konto bankowe.